Procedury bezpieczeństwa w salonach OKNOPLAST
Planujesz zamówić w najbliższym czasie okna lub drzwi, ale w związku z panującą pandemią koronawirusa obawiasz się wizyty w salonie sprzedaży OKNOPLAST? Możemy Cię uspokoić. Wprowadziliśmy pełną obsługę zamówień on-line dla tych, którzy chcą zostać w domu. Jeśli natomiast preferujesz kontakt osobisty, na miejscu przekonasz się, że dbamy o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i sprzedawców. Jakie procedury obowiązują obecnie w naszych salonach?
W trosce o bezpieczeństwo osób przebywających w salonach sprzedaży OKNOPLAST wprowadziliśmy procedury zgodne z najnowszymi wytycznymi dla placówek handlowych. Przestrzeganie zasad opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju zarówno przez pracowników punktu sprzedaży, jak i klientów, ma zminimalizować ryzyko zakażenia i dalszego rozprzestrzeniania koronawirusa. Co dokładnie uległo zmianie? Czego możesz spodziewać się podczas wizyty w salonie?
Bezpieczna odległość
Odwiedzając salon sprzedaży OKNOPLAST lub naszych partnerów handlowych masz pewność, że w środku będziesz przebywać wyłącznie ze sprzedawcą. Nasze procedury zakładają, aby wewnątrz znajdował się tylko jeden klient, podobnie jak ma to miejsce obecnie np. w aptekach. Co więcej, podczas rozmowy sprzedawca będzie zachowywał do Ciebie dystans 1-1,5 metra. Dzięki stosowaniu się do tych zasad ryzyko przypadkowego zakażenia koronawirusem drogą kropelkową drastycznie spada, a bezpieczeństwo rośnie.
Płacimy bezgotówkowo
Dowiedziono, że SARS-CoV-2, a więc koronawirus, może przeżyć przez nawet kilkanaście godzin na powierzchniach zainfekowanych np. przez ślinę osoby chorej. W efekcie istnieje ryzyko, że – dotykając bilonu lub banknotów, które wcześniej należały do osoby chorej, można zarazić się chorobą COVID-19. Chcąc zapobiec takiemu scenariuszowi, Ministerstwo Rozwoju radzi, aby promować bezgotówkowe formy płatności. Co oznacza to z praktyce? W naszych salonach będziemy zachęcali Cię do uiszczenia opłat za pomocą płatności kartą lub przelewem. Nie obawiaj się korzystać z terminala płatniczego – podobnie jak blat biurka osoby, która Cię obsługuje, jest one regularnie dezynfekowany.
Myjemy ręce
Najważniejszą metodą profilaktyki zakażeń wirusem SARS-CoV-2 jest częste i dokładne mycie lub dezynfekowanie rąk. W naszych salonach możesz liczyć na dostęp do miejsc sanitarnych, gdzie można skorzystać z mydła i wody. Znajdziesz tam również instrukcję, jak skutecznie czyścić dłonie w obliczu zagrożenia epidemicznego. W widocznych miejscach umieszczone są także dozowniki z płynem odkażającym, który jest uzupełniany w razie potrzeby. To nie wszystko – nasi sprzedawcy regularnie myją ręce wodą z mydłem lub dezynfekują je środkiem z zwartością alkoholu minimum 60%.
Pamiętamy o higienie kaszlu i kichania
Osoby obsługujące klientów w naszych salonach na bieżąco są szkolone z zakresu standardów BHP, a także standardów higienicznych dotyczących oddychania, kaszlu i kichania. Dzięki temu pamiętają o konieczności kichania i kaszlenia w zagięcie łokcia lub zakrywania ust podczas tych czynności chusteczką jednorazową, a następnie o dokładnym umyciu dłoni. Poinstruowani są także, aby nie dotykać dłońmi oczu, ust i nosa, które są wrotami do zakażenia koronawirusem. Z pewnością znajdziesz w salonie w widocznym miejscu informacje na ten temat skierowane również do klientów.
Dbamy o czystość salonu
Koronawirus to drobnoustrój, którym można zarazić się drogą kropelkową lub drogą pośrednią przez zainfekowane powierzchnie. W pierwszym przypadku kluczowe jest, aby unikać bliskiego kontaktu z rozmówcą i regularnie wietrzyć pomieszczenia. W drugim najważniejsze jest częstsze niż dotychczas sprzątanie punktów handlowych. Jak zasadę tę wprowadzamy w życie w salonach sprzedaży? Powierzchnie często dotykane przez klientów i obsługę, a więc np. terminal płatniczy, blaty, lady i stoły, klamki, włączniki światła, poręcze czy klawiatury regularnie są myte wodą z detergentem lub środkiem dezynfekującym. Podobnie jest w przypadku toalet dostępnych dla osób odwiedzających salon.
Skontaktuj się z nami
Skonsultuj swój projekt lub zadaj pytanie dotyczące produktu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Napisz do nas:
"*" indicates required fields