Pressroom
ColorFull – przyjdź i sam zobacz
opublikowane 04 mar 2013
1 minuta
Z początkiem marca ruszyła kampania promująca nowe unikalne rozwiązanie firmy OKNOPLAST – system ColorFull. Działania obejmą spoty radiowe oraz reklamę w prasie i internecie. Kreację przygotowała agencja Eskadra, za wsparcie medialne kampanii odpowiada natomiast Partner of Promotion.
Rozpoczęta właśnie kampania jest prowadzona pod hasłem „100% koloru – 50% taniej”. OKNOPLAST przygotował bowiem dla swoich klientów specjalną promocję – do 12 kwietnia w salonach w całej Polsce system ColorFull można nabyć z 50% zniżką. Od 4 do 24 marca w ogólnopolskich stacjach radiowych emitowane są spoty reklamowe. Spot zachęca do odwiedzenia salonu sprzedaży i obejrzenia rozwiązania na własne oczy – mówi Hubert Rudzki, kierownik marketingu z OKNOPLAST.
Reklama pojawi się także w prasie ogólnopolskiej, tygodnikach opinii i miesięcznikach o tematyce budowlano-remontowej. Na najpopularniejszych portalach branżowych zamieszczone zostały bannery. W ramach kampanii przygotowane zostały również ulotki i naklejki na okna ekspozycyjne do salonów sprzedaży.
System ColorFull to nowe rozwiązanie w ofercie OKNOPLAST. Umożliwia on pokrycie okleiną drewnopodobną również tych elementów okna, które widoczne są dopiero po jego otwarciu. Dzięki temu cała powierzchnia profilu ma równomierną fakturę i barwę. System ColorFull zdobył wyróżnienie portalu budowlanego Edilportale dla najlepszego produktu podczas targów Made Expo w Mediolanie