Home Pressroom Czy wiesz, że kupując okna OKNOPLAST wspierasz walkę z rakiem? O działaniach OKNOPLAST w TVP2

Pressroom

Czy wiesz, że kupując okna OKNOPLAST wspierasz walkę z rakiem? O działaniach OKNOPLAST w TVP2


Opinie Oknoplast

opublikowane 23 lip 2014

1 minuta

W minioną sobotę w programie „Pytanie na śniadanie” prowadzący – duet Marzena Rogalska i Michał Olszański gościli przedstawiciela z firmy OKNOPLAST. Wszystko za sprawą ogólnopolskiej  kampanii „Rak. To się leczy”, w którą zaangażowana jest nasza firma.

W programie przedstawiciel OKNOPLAST zdradził telewidzom szczegóły dotyczące koncertu akcji „Rak. To się leczy”. W tym roku nie będzie to tylko jeden koncert, a trasa koncertowa złożona aż z 5 wydarzeń. Artystą który zechciał wesprzeć akcję jest CHRIS BOTTI. Znakomity muzyk, od wielu lat na jego koncerty przychodzą tłumy fanów.

Tego typu działania to przykład dla innych firm na to, jak można dbać o zrównoważony rozwój i rozwijając się – pamiętać także o ważnych kwestiach społecznych.

Znakiem rozpoznawczym OKNOPLAST od zawsze były niesza­blonowe działania filantropijne. Kampania „Rak. To się leczy!” również w sposób spektakularny i nieba­nalny porusza tematykę profilaktyki nowotworowej oraz wykorzystuje innowacyjne formy dotarcia. Teraz dostępna jest nowa wersja aplikacji mobilnej – „Piersi badacze” – do pobrania pod linkiem: www.rak.tosieleczy.pl

Płynąca z działań prospołecznych satysfakcja to ogromny impuls do dalszego działania i  radość z faktu, że biznes może być odpowiedzialny. Jest to także dobry argument sprzedażowy – bo Klienci kupujący okna OKNOPLAST wspierają walkę z rakiem.