Multimedialny event 360˚ Grupy OKNOPLAST – prezentacja autorskiego produktu PIXEL

Kontakt dla

Prasy

Marta Jechna
24/7 Communication marta.jechna@247.com.pl +48 22 279 11 21
Izabela Ozaist
Specjalista ds. PR i.ozaist@oknoplast.com.pl +48 600 040 448
28
Kwi 2016

Grupa OKNOPLAST, czołowy europejski producent okien PVC, 26 kwietnia 2016 zorganizowała wyjątkowy multimedialny event – premierę autorskiego okna PIXEL. Przełomowy design nowego produktu o wyrafinowanym, kanciastym kształcie przedstawiony został podczas spektakularnego wydarzenia w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku.

Nietuzinkowe premiery produktowe to, po zeszłorocznym pokazie okna PROLUX z zabytkowym samolotem w roli głównej, specjalność firmy OKNOPLAST. Tegoroczna prezentacja autorskiego okna PIXEL odbyła się w jeszcze bardziej niespotykanych warunkach: podczas wydarzenia na miarę premiery produktów największych luksusowych marek. OKNOPLAST zaprosił międzynarodowych gości na spotkanie w samym centrum designu… i to dosłownie. Podczas wydarzenia wszyscy zgromadzeni zostali otoczeni zapierającymi dech w piersiach multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°.

Multimedialna forma prezentacji nowego modelu okna to nie przypadek. PIXEL to całkowita nowość w naszej ofercie, a także spojrzenie z innej perspektywy na ten produkt. Nie chcemy traktować okien tylko z punktu widzenia materiału budowlanego. OKNOPLAST chce otworzyć nową erę okien, w której technologia będzie łączyła się z designem – mówi Mikołaj Placek, Prezes firmy OKNOPLAST. – Stąd też wyjątkowa jak na branżę okienną forma prezentacji nowego produktu, która z pewnością dorównuje pokazom nowych modeli samochodów czy sprzętów multimedialnych. One również doceniane są nie tylko za swoje parametry technologiczne, ale także za design – dodaje Placek.

Na spotkaniu gościli czołowi dziennikarze z polskich, jak również zagranicznych mediów, a także najważniejsi partnerzy handlowi firmy z rodzimego rynku i z głównych rynków europejskich. Podczas wydarzenia swoje prelekcje nt. biznesu, designu oraz technologii wygłosili przedstawiciele firmy OKNOPLAST – Mikołaj Placek – Prezes firmy, Grzegorz Rutkowski – Dyrektor Zarządzający, a także Gregoire Cauvin – Szef rynku francuskiego i Giuseppe Bencivenga – Szef rynku włoskiego. Wśród zaproszonych gości znaleźli się także znany malarz Jacek Sroka, który z całkowicie innej perspektywy opowiedział o świetle i jego roli w sztuce i życiu oraz architekt Piotr Nawara.

PIXEL – technologia w połączeniu z designem

Głównym punktem wydarzenia była prezentacja najnowszego, autorskiego i przełomowego produktu firmy. OKNOPLAST połączył technologię i design tworząc produkt, który dzięki większej powierzchni szyb, wpuszcza do mieszkania do 22% więcej światła. Nowatorski system PIXEL jest pierwszym tego typu produktem na europejskim rynku. Idealnie wpisuje się w najnowsze trendy w nowoczesnym projektowaniu budynków. Cechą charakterystyczną okna PIXEL jest niższe złożenie profili PVC oraz ich nowoczesny designerski kształt bez żadnych zaokrągleń.

Spojrzeliśmy na okno z zupełnie innej perspektywy i oderwaliśmy się od sztywnych wzorców znanych z przeszłości. Od lat jest dla nas jasne, że okno jest czymś więcej niż zwykłym elementem chroniącym od czynników zewnętrznych. Okno to ważny element wystroju wnętrz, który podkreśla styl domu. Właśnie dlatego stworzyliśmy najnowsze okno PIXEL, które jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych konsumentów – mówi Giuseppe Bencivenga, Szef rynku włoskiego OKNOPLAST. – OKNOPLAST jest firmą, która jako pierwsza wprowadziła design w świat stolarki PCV, tworząc rozwiązania, łączące w sobie estetykę z najbardziej zaawansowaną technologią. Dlatego w krótkim czasie firma stała się trendsetterem w branży – dodaje.

Coraz silniejsza pozycja OKNOPLAST w Europie

Podczas spotkania Prezes firmy OKNOPLAST, Mikołaj Placek, opowiedział także o obecnej sytuacji firmy na rynku europejskim oraz o jej najbliższych planach. W 2015 roku OKNOPLAST odnotował rekordowe w historii swojej działalności wyniki sprzedaży. Firma sprzedała ponad 1 milion okien w Polsce i zagranicą (głównie we Francji, Włoszech i Niemczech), co oznacza wzrost przychodów z 480 mln zł w 2014 roku do 520 mln zł w 2015. To efekt zwiększonego zapotrzebowania na droższe okna energooszczędne – kluczowy produkt w ofercie OKNOPLASTU.

Pierwszy kwartał 2016 roku pokazuje kolejne wzrosty sprzedaży. „Rosnące słupki oraz plany rozszerzenia oferty pozwalają nam przypuszczać, że w bieżącym roku zwiększymy dotychczasowe wyniki” – mówi Mikołaj Placek, prezes OKNOPLASTU.

Firma zdradziła także, że w najbliższym czasie planuje rozszerzyć swoją działalność o nowe rynki, m.in. skandynawski oraz brytyjski.

Spotkanie uświetnił artystyczny performance zespołu Mira-Art, wykorzystujący symbolikę pikseli i tym samym nawiązujący do nowego produktu OKNOPLAST. Goście mogli również podziwiać wyjątkową wystawę prac Jacka Sroki. Uwieńczeniem multimedialnego eventu był koncert polskiego zespołu BOKKA.

Więcej informacji o produkcie => OKNO PIXEL

 

 

kontakt dlaPRASY

Izabela Ozaist
Specjalista ds. PR i.ozaist@oknoplast.com.pl +48 600 040 448
Marta Jechna
24/7 Communication marta.jechna@247.com.pl +48 22 279 11 21