Home Pressroom OKNOPLAST GROUP Świętuje Rekordy na Konferencji HELLO OKNOPLAST#4

Pressroom

OKNOPLAST GROUP Świętuje Rekordy na Konferencji HELLO OKNOPLAST#4


19.06.2024

2 minuty

Na konferencji prasowej HELLO OKNOPLAST #4, która odbyła się 13 czerwca w Ochmanowie OKNOPLAST GROUP ogłosił imponujące wyniki finansowe. Firma osiągnęła przychody na poziomie ponad 1,7 miliarda złotych w 2023 roku i kontynuuje dynamiczny rozwój, odnotowując dwucyfrowy wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2024 roku.

Mimo trudności w branży, OKNOPLAST GROUP nie zwalnia tempa. Firma stawia na skuteczną sprzedaż, ekspansję na rynki zagraniczne, inspirujący marketing oraz pewność zatrudnienia. Dzięki tym działaniom utrzymuje stabilność finansową i osiąga znakomite wyniki.

Podczas wydarzenia Hello OKNOPLAST miało miejsce premierowe otwarcie magazynu wysokiego składowania – najnowszej inwestycji na terenie podkrakowskiego zakładu OKNOPLAST. Inwestycja powstała według najnowocześniejszych standardów, zwiększając znacząco poziom automatyzacji zakładu. Obiekt o całkowitej kubaturze niemal 30 tys. m3  pozwala magazynować aż 1800 specjalistycznych palet, wypełnionych po brzegi komponentami. Magazyn w podkrakowskim Ochmanowie to jedna z największych tego typu przestrzeni magazynowych w branży stolarki budowlanej w Polsce.

Oprócz przedstawienia wyników finansowych, nowości produktowych i premiery magazynu firma przedstawiła również nową identyfikację wizualną dla marki grupowej – koncepcję komunikacji OKNOPLAST GROUP.

Zmienione logo i odświeżony design odzwierciedlają adaptację do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Firma wprowadza różnorodne produkty i usługi, zaspokajając potrzeby różnych grup klientów zwiększając swoją obecność na arenie międzynarodowej. Nowe logo i marka OKNOPLAST GROUP będą używane w komunikacji biznesowej, skierowanej do kontrahentów, Partnerów Handlowych i dostawców. Natomiast pozostałe marki będą budowane niezależnie od siebie w zgodzie z własnymi DNA. I to one będą pojawiać się w komunikacji do klienta ostatecznego. OKNOPLAST GROUP udowadnia, że nawet w trudnych warunkach rynkowych można osiągnąć sukces, inwestując w rozwój, innowacje i dbając o klienta. W 2024 roku firma kontynuuje ekspansję i budowanie silnej, rozpoznawalnej marki, co zwiastuje kolejne sukcesy.