Home Pressroom OKNOPLAST mocniejszy we Francji i Niemczech

Pressroom

OKNOPLAST mocniejszy we Francji i Niemczech


opublikowane 30 gru 2014

2 minuty

W tym roku OKNOPLAST, czołowy producent stolarki PVC w Europie, sfinalizował aż trzy spektakularne inwestycje – przedłużył kontrakt z legendarnym Interem Mediolan oraz podpisał dwie nowe umowy sponsorskie z Borussią Dortmund i Olympique Lyon. Firma została zaprezentowana w Dortmundzie i w Lyonie jako partner tych cenionych marek sportowych. Relacje z tych wydarzeń można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube firmy OKNOPLAST, która od nowego roku planuje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność we Francji i Niemczech.

W styczniu 2012 roku świat obiegła informacja o tym, że OKNOPLAST został Top Sponsorem sławnego Interu Mediolan. Dziś Włochy to największy rynek eksportowy firmy, a OKNOPLAST jest tam jedną z najchętniej wybieranych marek spośród wszystkich producentów okien PVC Teraz firma zapowiada wzmocnienie pozycji w kolejnych krajach, w których jest obecna. Francja i Niemcy to kluczowe rynki zbytu dla spółki.

Olympique Lyon to klub o silnej, ugruntowanej pozycji we Francji. To zdobywcy najważniejszych laurów  w tym kraju, nieprzerwanie przez 7 lat z tytułem Mistrzów Ligii Francuskiej. Umacniając swoją markę we Francji korzystamy z reklamy  na stadionie Stade Gerland  oraz logo na strojach piłkarzy , co jest świetnym jej nośnikiem – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST. Trzeci z klubów – Borussia Dortmund jest najbardziej „polskim” ze wszystkich grających w Bundeslidze oraz w ogóle w ligach w europejskich. Ich mecze zawsze zbierają tłumy na trybunach i przed telewizorami. Borussia to klub, który budzi bardzo dobre skojarzenia i cieszy się dużym szacunkiem kibiców, także wśród kibiców polskich. To także mocny argument, w końcu Polska jest dla spółki wciąż najważniejszym rynkiem.

W naszym portfolio są najznakomitsze piłkarskie marki europejskie. Takie partnerstwo to coś więcej niż reklama – takie działanie niesie ze sobą dodatkowy komunikat – OKNOPLAST, ze względu na swoją pozycję lidera w segmencie okien premium to przedsiębiorstwo z którym chcą współpracować najlepsi.  –  dodaje Grzegorz Filipek z OKNOPLAST.

Oknoplast buduje swoją markę na rynkach zagranicznych już od kilkunastu lat, wykorzystując liczne kanały komunikacji. Sukces reklamowy nie jest ostateczną miarą sukcesu firmy – dodaje Grzegorz Filipek  Nasz sukces we wszystkich krajach, w których działamy wynika także z najlepszej możliwej obsługi, z niepowtarzalnego designu  naszych produktów oraz zaawansowanej technologii i innowacji, nad którymi nieustannie pracujemy. Firmie OKNOPLAST jako jedynemu producentowi okien PVC, udało się stworzyć taką markę. Taka strategia wśród polskich firm to wciąż rzadkość, dlatego cieszy nas uznanie  ekspertów z dziedziny ekonomii i rynków zagranicznych. Na początku miesiąca po raz kolejny kapituła konkursu „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” doceniła konsekwentną działalność naszego przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych.

Dzięki takiemu podejściu zmieniamy percepcję, nie tylko polskich produktów, kojarzonych często jeszcze z niską jakością, ale też w znaczący sposób przyczyniamy się do zmiany wizerunku naszego kraju, jako kraju innowacyjnego, wytwarzającego dobra wysokiej jakości – podsumowuje Grzegorz Filipek.