OKNOPLAST poszerzył asortyment i wystartował z nową kampanią wizerunkową

Kontakt dla

Prasy

Dorota Piejko
24/7 Communication dorota.piejko@247.com.pl +48 515 177 515
Piotr Kuciapski
Specjalista ds. PR p.kuciapski@oknoplast.com.pl +48 600 040 448
15
Paź 2019

OKNOPLAST rozpoczyna wizerunkową kampanię telewizyjną i digitalową na rynku polskim. Ma ona na celu pokazanie szerokiej oferty marki, która poszerza od listopada swoje portfolio o nowoczesną bramę garażową. Stworzony na potrzeby akcji reklamowej spot widzowie mają okazję oglądać między 7 a 20 października 2019 roku.

 Materiał ukazuje domową przestrzeń, która została urządzona w sposób przemyślany i komfortowy, zgodnie z potrzebami mieszkającej tam rodziny. Jej cztery kąty, wykorzystujące produkty OKNOPLAST, zapewniają ciepło, dobre oświetlenie i nieszablonowy design.

Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.

15-sekundowy spot będzie emitowany w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24 i TVN7, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania będzie prowadzona również w kanałach digitalowych, na łamach największych serwisów.

Nowy spot można zobaczyć tutaj.

 

kontakt dlaPRASY

Piotr Kuciapski
Specjalista ds. PR p.kuciapski@oknoplast.com.pl +48 600 040 448
Dorota Piejko
24/7 Communication dorota.piejko@247.com.pl +48 515 177 515