Home Pressroom OKNOPLAST rozpoczyna nowy sezon z Interem Mediolan

Pressroom

OKNOPLAST rozpoczyna nowy sezon z Interem Mediolan


opublikowane 16 wrz 2012

2 minuty

Rozpoczął się nowy sezon piłkarski. Inter Mediolan otworzył go mocnym wejściem, wygrywając swój pierwszy ligowy mecz wynikiem 3:0. To dobra zapowiedź kolejnego wspólnego sezonu  Interu z OKNOPLASTEM.

Fani piłkarskich rozgrywek przyzwyczajeni są już do obecności OKNOPLASTU podczas relacji z meczów. Firma od stycznia 2012 roku pełni rolę Top Sponsora Interu Mediolan, budując tym samym swoją rozpoznawalność na arenie międzynarodowej. Umowa z klubem została zawarta do końca czerwca 2013 roku. W jej ramach reklama polskiej firmy będzie umieszczona na stadionie i stronie internetowej klubu. Logotyp OKNOPLAST pojawi się również na totemach w strefie VIP. Dodatkowo spółka może się posługiwać logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” i zdjęciem piłkarzy we wszystkich swoich materiałach reklamowych. Oknoplast będzie również po raz kolejny organizować konkursy dla swoich klientów, w których będzie można, podobnie jak w zeszłym roku, zdobyć  bilety na derby Mediolanu.

Decyzja o sponsorowaniu Interu Mediolan, jednego z najlepszych światowych klubów wynikała ze strategii rozwoju firmy. Wiemy już, że był to znakomity krok. Wizerunkowo OKNOPLAST znacznie umocnił swoją pozycję. Pokazaliśmy się jako mocny gracz na rynku europejskim, przedsiębiorstwo z którym chcą współpracować najlepsi. Od początku roku nasza sieć sprzedaży dynamicznie się rozbudowała, co ciekawe nie tylko na rynku włoskim. Dołączyło do nas wielu Partnerów Handlowych z innych krajów europejskich, dla których właśnie fakt sponsoringu Interu był uwiarygodnieniem kondycji i potencjału firmy – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu z OKNOPLAST.

W ostatniej kampanii firmy wzięło udział czterech zawodników włoskiej drużyny. Reklamowali oni nowy produkt OKNOPLAST, energooszczędne okno Winergetic Premium. Wizerunek piłkarzy jest również wykorzystywany w innych materiałach promocyjnych firmy, jak foldery dla klientów. Dzięki wykorzystaniu wizerunku Interu i jego zawodników trafiliśmy do nowych odbiorców. Zauważamy większe zainteresowanie produktami Oknoplast wśród klientów ostatecznych. Planujemy dalszy wzrost wzrost  obrotu na rynku włoskim, liczymy że będzie on o około 20% większy w porównaniu z rokiem ubiegłym –  dodaje Grzegorz Filipek.

Fakt sponsorowania tak potężnego klubu jak włoski Inter  przez Oknoplast, to również promocja Polski za granicą. Firma udowodniła, że można z sukcesem prowadzić biznes na europejskim poziomie. Inter Mediolan, jako jedna z najlepszych drużyn na świecie wiąże się strategicznie z przedsiębiorstwami o równie silnej pozycji w swoich branżach, takich właśnie jak OKNOPLAST na rynku stolarki otworowej. Przy nawiązaniu współpracy z klubem znaczącą rolę odegrał wizerunek firmy oraz skala jej działalności. Wraz z OKNOPLAST sponsorami klubu są tak uznane międzynarodowo firmy jak Nike czy Volvo.

Obecnie OKNOPLAST należy do pierwszej piątki czołowych producentów okien w Europie. Firma rozpoczęła działalność w 1994 roku w Krakowie. Dziś OKNOPLAST jest obecny na 10 międzynarodowych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. Spółka planuje dalszy dynamiczny rozwój zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju. Tylko od początku roku firma otworzyła w Europie 150 salonów sprzedaży. Planowany udział sprzedaży eksportowej w 2012 roku zakładany jest na poziomie55%.