Home Pressroom Oknoplast uznany w branży

Pressroom

Oknoplast uznany w branży


opublikowane 11 cze 2012

2 minuty

OKNOPLAST zdobył nagrody w czterech konkursach budowlanych i plebiscytach konsumenckich. Branża doceniła firmę za wysoką jakość produktów i dynamiczny rozwój. 

W konkursie Lider Rynku 2012 firma OKNOPLAST otrzymała aż dwie statuetki. Jury doceniło silną pozycję oraz wysoki poziom kultury biznesowej spółki i przyznało jej nagrodę w kategorii Najlepsza w Polsce Firma w zakresie produkcji okien PVC. Uznanie zdobyło również okno Platinium Evolution²; jako Najlepsze w Polsce okno z PVC. Celem programu jest wyłonienie zaawansowanych technologicznie produktów, firm o ugruntowanej pozycji rynkowej i najlepszych usług.

OKNOPLAST został doceniony także przez wykonawców, którzy przyznali firmie nagrodę Złota Budowlana Marka Roku 2012. Plebiscyt organizuje co roku firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku. Zwycięzcy wyłaniani są na podstawie badań ankietowych na reprezentatywnej próbie 2 000 firm wykonawczych z całej Polski. Specjaliści budowlani przy ocenie firm brali pod uwagę jakość produktów oraz relację ceny do jakości.

Tegoroczna nowość OKNOPLAST – okno Winergetic Premium otrzymało prestiżową nagrodę w programie Vip Innowacyjna Stolarka 2012 jako Innowacyjne Okno PVC – Projekt Autorski. Kapituła konkursu doceniła również ponad 10-letnią działalność Dyrektora Marketingu OKNOPLAST – Grzegorza Filipka, przyznając mu nagrodę Najlepszy Manager Roku. Grzegorz Filipek zaczynał karierę zawodową jako dziennikarz prasowy. Współpracę z firmą OKNOPLAST rozpoczął ponad 10 lat temu, zdobywając doświadczenie od szczebla specjalisty ds. marketingu poprzez kierownika działu marketingu i reklamy, a następnie od 2008 roku na stanowisku dyrektorskim. Od tego czasu zbudował jedną z najbardziej znanych marek okiennych  w Polsce z rozpoznawalnością sięgającą ponad 70%.

Produkty OKNOPLAST wyróżniono również tytułem Zielone Okno. Firmy, które uzyskały certyfikat mogą oznaczyć swoje wyroby logotypem Zielone Okno. Taki znak to informacja dla konsumentów, że wyrób nie zawiera rtęci, dzięki czemu nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko. Konkurs Zielone Okno został zorganizowany w ramach kampanii Zielone Okno – wyrzuć rtęć ze swojego życia, której celem jest edukacja ekologiczna społeczeństwa.

Wszystkie zdobyte nagrody są dla nas bardzo ważne, potwierdzają one bowiem naszą pozycję lidera rynku w branży stolarki otworowej. Firma OKNOPLAST od początku działalności stara się dostarczać funkcjonalne produkty najwyższej jakości. Cieszymy się zatem, że te dążenia są doceniane zarówno przez konsumentów, jak i specjalistów budowlanych. Będziemy dalej rozwijać naszą ofertę aby móc jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku w zakresie ekologii, energooszczędności i estetyki – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu w OKNOPLAST.

OKNOPLAST__Lider_Rynku