Home Pressroom OKNOPLAST z piłkarzem Borussii Dortmund – Svenem Benderem na targach w Norymberdze

Pressroom

OKNOPLAST z piłkarzem Borussii Dortmund – Svenem Benderem na targach w Norymberdze


opublikowane 08 kwi 2014

2 minuty

Firma OKNOPLAST wzięła udział w największych targach branżowych w Europie – Fensterbau Frontale w Norymberdze. Na stosiku o powierzchni ponad 200m2 przedstawiła gościom swoje innowacyjne produkty oraz gwiazdy ze świata sportu, w tym piłkarza Svena Bendera, zawodnika Borussii Dortmund – klubu, którego OKNOPLAST jest partnerem.

Na prestiżowych targach branżowych w Norymberdze firma zaprezentowała szereg swoich produktów oraz przygotowała specjalną niespodziankę – odwiedziny gościa z klubu Borussia Dortmund – Svena Bendera. Z myślą o targach w Niemczech OKNOPLAST przygotował wiele innowacyjnych  produktów stolarki PVC i aluminiowej – m.in. otwierane za pomocą telefonu drzwi BVB (Borussii Dortmund), na których podpis złożył wspomniany już, popularny niemiecki piłkarz. Klienci z rynków europejskich mieli też okazję zapoznać się z bogatą ofertą drzwi zewnętrznych Aluhaus, nowej marki w Grupie OKNOPLAST, która zajmuje się produkcją stolarki aluminiowej z segmentu Premium. Podczas targów nie zabrakło flagowego modelu okna marki OKNOPLAST dla budownictwa pasywnego – Winergetic Premium Passive, wyposażonego w barierę termiczną SpaceBlock, w której zastosowano aerożel, do tej pory wykorzystywany w produkcji skafandrów i promów kosmicznych.

Odwiedzający stoisko marki mieli okazję poczuć prawdziwie piłkarskie emocje, także za sprawą Mistrza Świata Trików Piłkarskich Krzysztofa Golonki, który dał pokaz profesjonalnej żonglersko-akrobatycznej sztuki Freestyle Football. Chętni, pod okiem mistrza, sami też mogli spróbować swoich sił w trikach piłkarskich, a najzdolniejsi otrzymywali gadżety Borussii Dortmund.

W chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną OKNOPLAST tworzy ponad 300  punktów handlowych. Niemcy to dla nas duży rynek zbytu.  Między innymi z tego względu podjęliśmy współpracę z Borussią Dortmund. Partnerstwo z tym znakomitym klubem czy udział w branżowych targach to jedne z wielu działań które  wzmacnia naszą markę w Niemczech.

Wiele firm polskich, które są tam obecne choć generują sprzedaż – nie budują marki, a kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonane produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki. Niemcy to bardzo wymagający rynek. Musimy być lepsi niż lokalna, niemiecka konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca „made in Poland” nie oznacza dobrej jakości. Za reklamą musi iść więc doskonały jakościowo produkt. – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST.

Od początku działania firmy jej celem była ekspansja pod własnym logo. Wyzwanie to udało się zrealizować. Wysoka jakość oraz innowacyjne rozwiązania sprawiają, że marka OKNOPLAST podbija europejskie rynki. Firma działa obecnie w 10 krajach Europy, gdzie posiada ponad 1800 punktów sprzedaży.  O jakości prduktu i usługi OKNOPLAST świadczy również  fakt, że 70% klientów przychodzi do salonów sprzedaży z polecenia.

Sukces ten tak tłumaczy Grzegorz Filipek – Autorskie projekty i niezawodność – oto czym jest marka OKNOPLAST. Partnerstwo z czołowymi klubami – Borussią Dortmund, Interem Mediolan czy Olympique Lyon ma za zadanie umocnić te cechy, bo reklama musi pasować do produktu i filozofii firmy.

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Branżowych Fensterbau Frontale odbyła się w dniach 26-29  marca w Centrum Targów w Norymberdze. Pojawiło się na niej ponad 1300 wystawców z 39 krajów, a ich stoiska odwiedziło ponad 100 tysięcy osób.

Borussia-Dortmund-Oknoplast