OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020!

Kontakt dla

Prasy

Piotr Kuciapski
Specjalista ds. PR p.kuciapski@oknoplast.com.pl +48 600 040 448
1
Lip 2020

Najwyższa jakość i ogromne doświadczenie marki OKNOPLAST zostały po raz kolejny docenione przez profesjonalistów z branży budowlanej. Na podstawie ich głosów, OKNOPLAST zdobył prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii okna elewacyjne w 16. edycji rankingu Budowlana Marka Roku 2020. Ranking organizowany jest corocznie przez centrum badawczo-rozwojowe ASM.

OKNOPLAST liderem na polskim rynku.

OKNOPLAST regularnie zdobywa wyróżnienia w kolejnych edycjach badania jako marka ciesząca się wysokim zaufaniem i renomą. „Tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 oznacza, że okna sygnowane marką OKNOPLAST są najchętniej wybieranymi w Polsce. Wyjątkowo wysoka jakość produktów w połączeniu z naszym 26letnim doświadczeniem w branży okien PVC i wieloma prestiżowymi nagrodami potwierdza silną pozycję marki jako lidera na polskim rynku. Od wielu lat nieustannie poszerzamy nasze kompetencje, by sprostać najbardziej wymagającym potrzebom klientów” – Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST.

Sukcesy na arenie międzynarodowej.

Warto wspomnieć, że OKNOPLAST dzięki niekonwencjonalnemu myśleniu i bezkompromisowej najwyższej jakości wyróżnia się również na arenie międzynarodowej. Jest jedną z największych firm z branży okiennej w Europie. Stale umacnia swoją czołową pozycję w krajach takich jak Niemcy, Francja, Włochy czy Belgia, osiągając na tych rynkach znakomite wyniki. Działania OKNOPLAST sięgają także poza europejski kontynent. W styczniu br. marka została finalistą na targach budowlanych NAHB International Builders’ Show w USA, gdzie doceniono wykorzystanie najnowocześniejszej technologii przy sterowaniu oknami i drzwiami za pomocą głosu.

Budowlana Marka Roku to jeden z najbardziej prestiżowych rankingów w branży budowlanej. Laureaci wybierani są w drodze plebiscytu przez reprezentatywną grupę fachowców. Celem projektu jest wyłonienie najlepszych producentów materiałów budowlanych. W badaniu fachowcy spontanicznie wskazują marki, których produkty używają najczęściej w danym roku oraz te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. Organizatorem akcji jest ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

kontakt dlaPRASY

Piotr Kuciapski
Specjalista ds. PR p.kuciapski@oknoplast.com.pl +48 600 040 448
Dorota Piejko
24/7 Communication dorota.piejko@247.com.pl +48 515 177 515