Pressroom
Polscy dziennikarze zagrali z Interem Mediolan
W poniedziałek 24 marca z inicjatywy firmy OKNOPLAST Reprezentacja Dziennikarzy z Polski zmierzyła się w meczu z drużyną gwiazd – byłymi zawodnikami Interu Mediolan, w której wystąpili m.in. wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo. Nie przypadkowo dziennikarzy sportowych do Włoch zaprosił OKNOPLAST, od ponad dwóch lat firma jest Top Sponsorem klubu z Mediolanu.
W ramach spotkania żurnaliści z Polski mogli uczestniczyć w konferencji z Diego Milito, który z mediolańskim klubem wygrał Ligę Mistrzów i zdobył klubowe mistrzostwo świata. Pobyt rozpoczął się jednak od meczu Interu Mediolan na słynnym San Siro z Atalantą Bergamo, po którym polscy dziennikarze wzięli udział w pomeczowej konferencji prasowej.
Następnego dnia dziennikarze zostali zaproszeni do Centro Sportivo Angelo Moratti, gdzie mogli obejrzeć trening pierwszego składu. To właśnie tam odbył się mecz towarzyski z Inter Forever – drużyny, w skład której wchodzą takie sławy jak wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo. Reprezentacja Dziennikarzy prowadziła do przerwy 1:0. Jednak w drugiej połowie drużyna z Mediolanu strzeliła naszym żurnalistom trzy gole.
Kadra polskich dziennikarzy prowadzona była przez Edwarda Klejndinsta, który współpracował z trenerami reprezentacji Polski Januszem Wójcikiem, Jerzym Engelem i Pawłem Janasem.Trenerem piłkarzy z Mediolanu był Roberto Boninsegna, dwukrotny król strzelców rozgrywek (1971, 1972).
Inicjatywa spotkania wyszła od OKNOPLASTU – Top Sponsora Interu Mediolan, podczas turnieju piłkarskiego organizowanego przez firmę, z udziałem Reprezentacji Dziennikarzy i oldbojów Puszczy Niepołomice oraz Cracoviiw Niepołomicach. Rozmowy nt. organizacji takiego wydarzenia rozpoczęły się na stadionie Puszczy Niepołomice, która występuje w I lidze i którą od wielu lat sponsorujemy. Dzięki wizycie w Mediolanie dziennikarze z Polski mieli szansę na własne oczy przekonać się na czym polega nasza strategia biznesowa i jakie możemy czerpać korzyści ze sponsoringu zagranicznych wielkich marek piłkarskich – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.