Home Pressroom Polscy dziennikarze zagrali z Interem Mediolan

Pressroom

Polscy dziennikarze zagrali z Interem Mediolan


opublikowane 23 mar 2014

2 minuty

W poniedziałek 24 marca z inicjatywy firmy OKNOPLAST Reprezentacja Dziennikarzy z Polski zmierzyła się w meczu z drużyną gwiazd – byłymi zawodnikami Interu Mediolan, w której wystąpili m.in.  wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo. Nie  przypadkowo dziennikarzy sportowych do Włoch zaprosił OKNOPLAST, od ponad dwóch lat firma jest Top Sponsorem klubu z Mediolanu.

W ramach spotkania żurnaliści z Polski  mogli uczestniczyć  w konferencji z Diego Milito, który z mediolańskim klubem wygrał Ligę Mistrzów i zdobył klubowe mistrzostwo świata. Pobyt rozpoczął się jednak od meczu Interu Mediolan na słynnym San Siro z Atalantą Bergamo, po którym polscy dziennikarze wzięli udział w pomeczowej konferencji prasowej.

Następnego dnia dziennikarze  zostali zaproszeni do Centro Sportivo Angelo Moratti, gdzie mogli obejrzeć trening pierwszego składu. To właśnie tam odbył się mecz towarzyski z Inter Forever – drużyny, w skład której wchodzą takie sławy jak wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo. Reprezentacja Dziennikarzy prowadziła do przerwy 1:0. Jednak w drugiej połowie drużyna z Mediolanu strzeliła naszym żurnalistom trzy gole.

Kadra polskich dziennikarzy prowadzona była przez Edwarda Klejndinsta, który współpracował z trenerami reprezentacji Polski Januszem Wójcikiem, Jerzym Engelem i Pawłem Janasem.Trenerem piłkarzy z Mediolanu był Roberto Boninsegna, dwukrotny król strzelców rozgrywek (1971, 1972).

Inicjatywa spotkania wyszła od OKNOPLASTU – Top Sponsora Interu Mediolan, podczas turnieju piłkarskiego organizowanego przez firmę, z udziałem Reprezentacji Dziennikarzy i oldbojów Puszczy Niepołomice oraz Cracoviiw Niepołomicach.  Rozmowy nt. organizacji  takiego wydarzenia rozpoczęły się na stadionie Puszczy Niepołomice, która występuje w I lidze i  którą od wielu lat  sponsorujemy. Dzięki wizycie w Mediolanie dziennikarze z Polski  mieli szansę na własne oczy przekonać się na czym polega nasza strategia biznesowa i jakie możemy czerpać korzyści ze sponsoringu zagranicznych wielkich marek piłkarskich – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Drużyna_Inter_Mediolan_Forever